درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدیدمن علی هستم و لحظات خوشی را برای شما آرزو می کنم اگر میخواهید مطالب رو ببینید لطفا ثبت نام کنید
آخرین مطالب
پيوندها
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ☺☺☺☺ و آدرس akah.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 32249
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1




Up Page

☺☺☺☺




سلاممممممم

اسمم علی و این وبلاگو ساختم

بهتون اطمینان میدم که یه نیگا به این وبلاگ بندازی از خنده روده بر میشی!!!!!

یا شایدم این جوری

ولی اخم ممنوعهههههههههههههه

میگم اگه مطلبی دیدی که قشنگ نبود پیام خصوصی بده باشه؟

راستی اگه اومدی و نظر ندادیا....

پس مواظب خودت باش خدایی نکرده بی نظر بری بیرون

من روز به روز اپدیت میکنم

ولی  چون مطلب  زیاد میزارم صفحه قبلیا رو ببینی نه اینکه بگی وللش اینا قدیمیه 

خداحافظ



نظرات شما عزیزان:

fateme
ساعت18:33---11 فروردين 1392
سلام وبه بسیار جالبی داری به منم سر بزن دوست داشتی خبر بده با هم تبادل لینک کنیم
پاسخ:مر30


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 11 فروردين 1398برچسب:, :: 2:43 ::  نويسنده : علی